Elkészült az ELTE Egyetemi Könyvtári Szolgálat új kommunikációs stratégiája

A Könyvtári Tanács egyhangúlag elfogadta az ELTE Egyetemi Könyvtári Szolgálat új kommunikációs stratégiáját.

Magyarországon első könyvtárként az ELTE Egyetemi Könyvtári Szolgálat (EKSZ) nyerte el az EFQM „Elkötelezettség a Kiválóságért” tanúsítványt a 2020. évben. A pályázat keretében, az EKSZ kommunikációjának fejlesztését célzó projekt részeként, kérdőíves felmérések alapján intézkedési terv készült az intézményi hálózat kommunikációs kultúrájának folyamatos fejlesztésére, a rendelkezésre álló lehetőségek hatékonyabb használatára, a kommunikációs stratégia aktualizálására és az információközvetítés átstrukturálására.

A kitűzött célok megvalósítása érdekében megalakult a Könyvtári Tanács Kommunikációs Koordinációs Bizottsága, melynek küldetése a rendelkezésre álló erőforrásokkal az EKSZ folyamatos minőségfejlesztésének és célcsoport-orientált kommunikációjának támogatása.

A Kommunikációs Koordinációs Bizottság első feladataként, széles körű helyzetelemzést követően készítette el az EKSZ kommunikációs stratégiáját és a hozzá kapcsolódó intézkedési tervet, melyet a Könyvtári Tanács a 2021. június 18-ai ülésén egyhangúlag fogadott el. A dokumentumok elérhetők az EDIT-repozitóriumban.

További eredményeinkről honlapunkon és hírleveleinkben folyamatos tájékoztatást adunk.

Illusztráció szerzője, forrása:
ELTE EKSZ