Az ELTE 2007-ben elfogadott minőségfejlesztési programjában vállalta, hogy a minőségfejlesztési eljárásokat kiterjeszti valamennyi szervezeti egységére, így a könyvtári rendszerre is. A könyvtári minőségbiztosítási program (K21) az Egyetem Minőségirányítási Bizottságának támogatásával működik. 
 
Az ELTE Egyetemi Könyvtári Szolgálat (EKSZ) tagkönyvtárai legfontosabb célja és alapelve a könyvtár felhasználói - az oktatók, kutatók, hallgatók és más felhasználók - elégedettségének növelése.
 
A munkatársak mindent elkövetnek, hogy az EKSZ könyvtárai teljeskörű, egységes, hatékony és korszerű szolgáltatásokat nyújtsanak, és azokat folyamatosan fejlesszék. A szolgáltatások fejlesztését a használói igény- és elégedettségi felmérésekre, valamint elemzésekre alapozzák.

A K21 Minőségirányítási Koordinációs Bizottság valamennyi munkacsoportja szívesen látja az új jelentkezőket a bergmann.krisztina@barczi.elte.hu e-mail címen.

Illusztráció szerzője, forrása:
https://pixabay.com/hu/photos/fali%C3%BAjs%C3%A1g-f%C3%A9rfi-el%C5%91ad%C3%A1s-%C3%ADr-kijelz%C5%91-849810/