A 2019. évi oktatói és a 2020. évi hallgatói igény- és elégedettségi felmérések eredményei alapján készült beszámolók elérhetők az ELTE Digitális Intézményi Tudástár (EDIT) felületén.
A kérdőívet kitöltők válaszai alapján hallgatóink leginkább az olvasói tájékoztatással, a kölcsönzési gyorsasággal, az internetes katalógussal és az előjegyzéssel voltak elégedettek. Az oktatók a felsoroltak mellett a könyvtárközi és a folyóirat-kölcsönzést említették meg kiemelten jól működő szolgáltatásokként. Hasznosnak találták az Egyetemi Könyvtári Szolgálat (EKSZ) által a hallgatók részére szervezett könyvtárhasználati képzéseket, szakdolgozati, publikációs szemináriumokat és az adatbázis-használatra irányuló oktatásokat. Javaslataikban a friss szakirodalom, a folyóiratok és az adatbázisok folyamatos beszerzésének, illetve a számítógéppark fejlesztésének fontosságát emelték ki. A részletes elemzés megtekintéséért, kérjük, látogasson el az EDIT-repozitórum oldalára!