Januártól új kényelmi szolgáltatást indított az ELTE Egyetemi Könyvtár és Levéltár. Nagy képernyős kivetítőn követhető ügyfélhívó rendszerünk technikai fejlesztése keretében további három monitor került installálásra a könyvtár különböző helyiségeiben. Az új szolgáltatásnak köszönhetően látogatóink könnyen tájékozódhatnak az Aulában, a Nagyolvasóban és a Tájékoztató teremben is a kikért kötetek megérkezéséről.
A monitor az olvasójegy vonalkódja mellett a hallgatók Neptun-kódját is kijelzi a könnyebb beazonosíthatóság kedvéért. A raktárból felhozott könyvek listája egy teljes órán keresztül folyamatosan megtekinthető, a képernyő alján pedig a honlapról érkező friss hírekből lehet informálódni, melynek köszönhetően a várakozási idő is hasznosan és kellemesen telik. Mobiltelefonra optimalizált honlapunk és egy webes applikáció segítségével az átvehető kérések listája okostelefonon helyszíntől függetlenül bárhonnan követhető.
Az ügyfélhívó rendszer a jövőben hangosbemondóként is funkcionál, melyen keresztül olvasóink hasznos információkhoz juthatnak . A „Könyvtár hangjai” az év elején meghirdetett Facebook-felhívásunk nyerteseiből kerültek ki.